\n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n
 

Levering

Wij verzenden alle artikelen met Post NL Pakketpost. Artikelen worden op elke werkdag verzonden (met uitzondering van algemeen erkende feestdagen)

Hieronder een overzicht van de bezorgdagen:

Ben je niet thuis, dan probeert Post NL het de volgende dag nog eens. Mocht het dan nog niet lukken, dan krijg je een bericht in de brievenbus dat je het pakket kunt ophalen bij het postkantoor. Werk je overdag, dan is het misschien handig het werkadres als afleveradres in te vullen!

Verzendkosten

Bij Leurinkmode.nl betaal je geen verzend,- en administratie kosten (mits het een sale artikel is onder de € 50,00, want dan betaal je € 5,00) voor verzendingen binnen Nederland, België en Duitsland. We verzenden via de pakketservice van Post NL, zodat we verzonden pakketjes altijd kunnen traceren.

Klachten

Natuurlijk doen we er alles aan om onze klanten goed van dienst te zijn. Toch een klacht, dan vragen wij dit zo snel mogelijk bij ons te melden. Stuur een e-mail met daarin je klacht zo uitgebreid en nauwkeurig mogelijk omschreven en vermeld het bestelnummer en de aankoopdatum. Een klachtenbrief sturen kan ook:

Leurink Mode
T.a.v. Webshop
Dorsetplein 3
7622 CH BORNE

Je krijgt zo snel mogelijk, maar altijd binnen 7 werkdagen antwoord over de afhandeling van de klacht.

GET SOCIAL WITH US
#LEURINKMANNEN
inschrijven nieuwsbrief
Meld je aan en verdien 10% korting!
Veilig betalen:
Volg ons: